Осигуряването на свързаност с „Практикер“ позволява на доставчиците на ритейл веригата да използват услугата за обмен на документи по един удобен и гъвкав начин – те могат да обменят стандартни типове документи директно през счетоводния и ERP софтуер. Тази уникална за eFaktura функционалност от една страна решава проблема със задължителното изискване за електронен обмен на документи, а от друга осигурява максимална ефективност и изключително ниво на оптимизация на продажбените процеси, каквито не се предлагат от конкурентни продукти.
2.12.2011 г.
eFaktura.bg Поддържа Директен Електронен Обмен на Документи с „Практикер“
Осигуряването на свързаност с „Практикер“ позволява на доставчиците на ритейл веригата да използват услугата за обмен на документи по един удобен и гъвкав начин – те могат да обменят стандартни типове документи директно през счетоводния и ERP софтуер. Тази уникална за eFaktura функционалност от една страна решава проблема със задължителното изискване за електронен обмен на документи, а от друга осигурява максимална ефективност и изключително ниво на оптимизация на продажбените процеси, каквито не се предлагат от конкурентни продукти.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар